Yenileniyor
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyon
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkari
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • İstanbul
  • İzmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • K.Maraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
%1,94
BIST 97.988
%1,55
Dolar 6,2918
%1,12
Euro 7,3969
%0,71
Altın 242,39

Yaman: tuhaf bir yenilgi

kategorisinde, 11 Kas 2012 - 20:42 tarihinde yayınlandı

Bandırmaspor Teknik Direktörü Fuat Yaman,2-1 yenildikleri Giresunspor maçıyla ilgili değerlendirmelerde bulundu. 90 dakika boyunca 20’den fazla pozisyona girmelerine rağmen gol atamadıklarını dile getiren Yaman, maçın orta hakemi Harun Yücedağ’ın müsabakanın son 10 dakikasında kontrolü kaybederek yanlış kararlar verdiğini, net bir penaltının takımları lehine verilmediğini söyledi.
Spor Toto 2.lig takımları arasında Bandırmaspor’un iyi futbol oynayan takımlardan biri olduğunu iddia eden Yaman, alınan 2-1’lik yenilgiye rağmen Bandırmaspor’un ligin iddialı takımlarından bir olduğunun altını çizdi. Taraftarların kaleci Kılıçarslan’la ilgili eleştirilerine de değinen Yaman, Kılıçarslan geçen hafta 2-2 berabere biten Sakaryaspor maçında hatalı goller yedi. Bu hafta kaleye Emirhan’ın geçirmeyi düşünüyordum. Ancak Emirhan’ın oynayacağı maçta bu skorla bitmiş olsaydı. O zaman hem Emirhan’ı hemde Kılıçarslan’ı kaybetmiş olacaktık. Bundan dolayı Giresunspor maçında da Kılıçarslan’la çıkmayı uygun gördüm” dedi.
Giresunspor maçı öncesinde Ayhan Taşkın, Koray Kurt, Recep Berk ve Yunus Akman sözleşmelerinin fesh edilmesine de değinen Yaman, “Bu arkadaşlarımıza 10 hafta boyunca takımda yer verdik. Ancak arkadaşlarımız bu şans değerlendiremediler. Yapılan görüşmeler sonrasında sözleşmeleri karşılıklı olarak feshedilmiştir” şeklinde konuştu. Basın mensuplarının “takım içerisinde bir huzursuzluk mu var” şeklindeki sorusunu Yaman “Hayır takımda bir huzursuzluk yok bilakis huzur var” diye yanıtladı.

Haber Editörü : Tüm Yazıları
Yorum Yaz

26 Yorum
  • şenol uyarCevapla

    şaka gibisin hoca.!!!!

    Kas 11, 2012 20:48
  • MEHMET SİNANCevapla

    kim tutar seni

    Kas 11, 2012 20:50
  • aRDA eRTANCevapla

    Bu gidişle sözleşmesi feshedilen bu dört oyuncunun haricinde, 4-5 oyuncunun daha gönderilmesi gerekecek gibi.

    Kas 11, 2012 21:10
  • salyangoz kamilCevapla

    bu mac sonunda buyuk super hocamız acaba bu haftakı basın toplantısında yıne yenıden lafontenden masallarmı anlatacak acaba sadece buna cocuklar yaşlılar hamıleler yandaş basın mensubları kulub başkanı ve genc ve/veya patkan yoneticiler inanır saygılarımla bu arada yonetim aşayukarı kac sezondur boşa elimizde patlayan vs vs transferlerden dolayı 3 tirilyon civarı bu halka bu klube borcludur lutfen alcaklarını ve aşayukarı 3 tirilyon bağış yapıp artık taca cıkmaları lazım gibi yoksa bu bandırmaspor camıası ve bandırma halkı auta atıcak auta atılmak yakışmaz gecmişte buyuk işler başaran bu yonetime. ancak en önemli nokta ise gecmiş geçmiştir futbolda gecmiş yoktur gelecek vardır sayın kılkışlı ve ekibi artık bandırmasporun önünü ve geleceğini tıkamaktatır acı ama gercek budur

    Kas 11, 2012 21:39
  • şenol uyarCevapla

    hoca 14 sıradaki pendikspor bile 6 gol yemiş sen 11 gol yemişsin 9 maçta hala sabırdan bahsediyon.senin yerini bana verseler bu takıma 17-18 puan toplatırdım.kusura bakmada kanatları olmayan bir takım vasat takımdır.senin sag açıkta ali serin sevdanı sol açıktaki sevdanı anlayamıyorum.şaka gibisin hoca ..!!!bu işin tek sorumlusu hocadır.takımı hoca kurdu.kimse yönetime sallamasın.sarıyerde puan kaybında hoca attaaaa..!!!!!

    Kas 11, 2012 23:18
  • şenol uyarCevapla

    berk elitez kupa maçı hariç kaç dakika görev aldıki.ilk haftalarda ahmet kuruyuda 18 almıyordun.şimdi mecbur alıyorsun çünki atıyor..!!! şaka gibisin hocam şaka..!!

    Kas 11, 2012 23:21
  • bndrmCevapla

    aynen hocam takım huzura ermiş, bandırmaspor fırtına gibi bir takımdı vay bandırmamızın haline bakalım daha neler görücez……..

    Kas 11, 2012 23:22
  • SELÇUKCevapla

    way hoca way bu haberin başlığı gibi sen ne tuhaf adammıssın , menepoza giren huzursuz yaşlı teyzeler gibisin , dedikodu yapmaya müsait mahalle kadınlarından farkın yok , bilhakis takımda huzur var ,diyerek kolay yolu seçtiğini , başarılı olmaktansa huzurlu olmayı tercih ettiğini bu uğurda bir çok futbolcunun kariyeri ile oynadığını, bencilliğini ve malesef 2.lig hocalığının bile sana fazla geldiğinin analizini yapabiliriz ,fuat yaman senden bırak 2.lig hocalığı , futbol sahalarında biten yeşil ot olmaz. İddia ediyoruz kurduğun bu takımla sezon ortasını göremeyeceksin bırak ligde iddialı olmayı gol yüzü göremeyeceksin hadi sana hayırlı traşlar

    Kas 12, 2012 09:33
  • Tarkan isvec"tenCevapla

    Selcuk dostum agzina saglik. Herkez icin konustun. Helal dostum. Tras kremi benden hemde yurtdisindan. Turk Mali ona fazla cunku!!!!!!

    Kas 12, 2012 10:41
  • Afro 10,5Cevapla

    Bunu Buraya Hoca yapan TECRÜBELİ YÖNETİMİMİZDİR sonrada diyeceksin ki Yönetimin Kulüpten alacağı var Kusura bakmayın ama bir kulubün parası bukadarda çarçur edilmez 1 senede Turgut Uçar,Nurettin Yılmaz,Fuat Yaman acaba Hocalardamı bişey var yoksa bu yönetim doğru hoca seçimimi yapamıyor esas bunu sorgulamak lazım? İsmail Ertekin gibi hocayı gönder Play of için Serhat Güller denilen adama 3 maç için 60.000.TL ver yani uzun lafın kısası şu ,bu yönetim 20 Yıl bu takımın başında kalsa bu kafa ile 1 üst lige çıkmamız hayal bunların bilgi ve becerisi kapasitesi bukadar…….

    Kas 12, 2012 11:03
  • şenol uyarCevapla

    sarıyer ve tarsus sondan 2 ve 3 takımlar bu senin şanş olabilir ama sen yine şaka gibi takım çıkarırsan.elveda yaman hoca.çok sevdigin beşiktaş ın alt yapısında bile görev vermezler sana..!!!!

    Kas 12, 2012 11:16
  • serkant aslanCevapla

    çok hatalar yannış oyuncular gönderilip yannış kalitesiz oyuncular alındı malesef ve takım sıradanlaştırıldı yapılacak çok pşey var,hocaya teşekkür edip yolları ayırmak,yeni transferlerden sezai,sinan,emirhan dışında hepsini kapının önüne koyalması gerekir.bu oyuncular çoğuna 50 tl peşin verilmiş sezon sonu dursalar hiç olmazsa 700-800 milyar kasada durur ara transferde güzel kaynak olur.heyecanı kaybetmiş bülent bal,serdar,kılıçaslanı hizmetlerinden dolayı yolları ayıracaksın.ara transfere kadar kalan kadro 3-4 maç kazanır.yönetimin gurur meselesi yapmadan yannıştan dönüp zararın neresinden dönülmeli.FUAT hoca emirhan hakkında yorumları çok saçma emirhan yese kimse bir şey demezdi çünkü kılıçaslanında yiyebileceğini biliyorduk..

    Kas 12, 2012 11:31
  • Gam gam styleCevapla

    Sayin baskan bu bir ihbardir masor Serhat Bandırmaspora zarar vermeye başladı lütfen bu olayın üstüne git Bandırma cocuğu dedik ancak 4 yıldır burda 2 yıldır nifak saçıyor futbolcular arası huzursuzluk sebebi lütfen araştır

    Kas 12, 2012 11:57
  • KÖYLÜ 10.5Cevapla

    Hakikaten şaka gibisin be Fuat Hoca sene başında daha henüz bu Ligi tanımadan dedin ki bu sezon burada elimizi kolumuzu sallaya sallaya şampiyon oluruz ama bizim asıl hedefimiz çıkacağımız PTT 1.Ligde sadece 1 sezon kalıp 2. sezonda SÜPER LİGE ÇIKMAKTIR.

    Hocam biz senin dediğin o PTT 1.Lige oynadığımız 9 maçta sadece 3 galibiyet alarak mı çıkacağız sorarlar adama?Şampiyonluktan bahseden Hoca,nın takımına bakın hele 9 maçta 13 gol atıp 11 tanede yiyiyor.

    Hocam sana inanıp sınırsız yetki veren bu Başkan ve Yönetimin güvenini boşa çıkartmak istemiyorsan ya bu takımı toparlarsın yada Kılıçaslan,ı kazanacağım derken BAN – BAN.I kaybedersin.Tercih senin Hocam…Ha bu arada eğer illada Kılıçaslan,da ısrar edeceğim diyorsan ona hiç değilse 2,de 1 kalesini terk edipte ÇOKOPRENS almaya gitmemesini söyle ne olur…

    Kas 12, 2012 12:25
  • HELLY HANSENCevapla

    NE TİŞORT BE KARDEŞİM… SEN HİÇ TİRİBÜNDEN MAÇ SEYRETTİNMİ

    Kas 12, 2012 15:23
  • mustafa çimenCevapla

    ya allahini severseniz konusturmayin bu hocayi artik gönderin gitsin

    Kas 12, 2012 15:30
  • BRAVO YÖNETİMECevapla

    SAYIN KILKIŞLIYA SESLENİYORUM , BANDIRMASPORA VERDİĞİN EMEKLERİNE SAYGI DUYUYORUM , TAKDİR EDİYORUM AMA ARTIK OLMUYOR YAPAMIYORSUN BU İŞİ BIRAK ÇEKİL KÖŞENE , GEÇ FABRİKALARININ BAŞINA KAFANI DİNLE..FUTBOL ACIMASIZDIR ÜZÜLÜRSÜNÜZ SONRA AHDE VEFA YOKTUR FUTBOLDA 5 SENE ÖNCE AMATÖR BATAKLIĞI MUHABBETİ 5 SENE ÖNCESİYDİ , TEMCİT PİLAVI GİBİ HER BAŞARISIZLIKTAN SONRA BIKTIRDINIZ YETER ARTIK…..MERAK ETMEYİN BANDIRMASPOR SAHİPSİZ KALMAZ …

    Kas 13, 2012 00:25
    • bandırmamCevapla

      sen mi gelcen kim gelcek onu da yaz..Havaya yazmak en kolayı sahipsiz kalmaz birisi gelir.Gelirde kim gelecek.Emini,m bunu yazacak mantıklı bir ismin vardır. Yazamıyorsan da burada kalabalık etme daha iyi.

      Kas 13, 2012 14:52
      • BRAVO YÖNETİMECevapla

        ARKADAŞIM BANDIRMASPOR 1965 YILINDAN BERİ VAR VE SAHİPSİZ KALMADI SAHİBİ BANDIRMA HALKI , KİMSENİN TAPULU MALI DEĞİL BANDIRMASPOR BANDIRMANINDIR 1965 YILINDAN BERİDE SAHİPSİZ KALMAMIŞTIR …KİM GELECEK
        GÜZEL SORU AMA YANLIŞ BANDIRMASPOR BİR , İKİ KİŞİNİNN OYUNCAĞI DEĞİL ONUN İÇİN İSİM YAZAMIYORUM KUSURA BAKMA AMA ====
        1= KOLTUK SEVDALISI OLMAYAN BİR YÖNETİM
        2= BAŞARISIZ OLDUĞUNDA BIRAKIP GİTMESİNİ BİLEN BİR YÖNETİM
        3= KLÜBÜ BORÇLANDIRMAYAN BİR YÖNETİM
        4 = TRANSFER YAPMASINI BİLEN BİR YÖNETİM
        5 = HALKIN İÇİNDEN BİR YÖNETİM
        6 = BÜTÜN ŞEHRİN DİNAMİKLERİNİ BULUŞTURAN KAYNAŞTIRAN BİR YÖNETİM
        ELBETTE 1965 YILINDAN BERİ YÖNETİCİ ÇIKMIŞDA ŞİMDİMİ YOK, BİR ŞU ANDAKİ YÖNETİMMİ VAR , MEZARLIKLAR VAZGEÇİLMEZLERLE DOLUDUR

        Kas 13, 2012 22:21
        • Tarkan isvec"tenCevapla

          Tebrik ederim seni bravo yönetim. Ask bir sevdadir. Gercekten tam bir bandirmalisin. Bandirmaspor mahalle takimi olsa bile bizim takimimiz herzaman. Anlayan anlar. Bize gelen herkez birgun gider ama biz ÖLENE kadar Bordo Beyaz BANDIRMALIYIZ.

          Kas 14, 2012 08:13
  • cinler perilerCevapla

    TUHAF BİR YORUM, TUHAF BİR HOCA…
    SONUÇLAR NORMAL…

    Kas 13, 2012 11:11
  • necdet kulaCevapla

    Fotomaç Gazetesi yorum: Bandırmaspor Teknik Direktörü Fuat yaman Şampiyonluk yolunda kaybedilmiş bişey yok habere bakarmısınız.
    İsmail Hocam neredesin ahhh ahhhhh

    Kas 13, 2012 12:22
  • ŞEVKİ ALİCevapla

    Bana göre Ekrem’i kimler gönderdiyse onlar bu halden sorumlu.Balıkesir ve Bursa’dan beşer tane amatör futbolcu alsaydık şu anda layık olduğumuz yerdeydik.Takımda amatör ruha ya da 1965 ruhuna ihtiyaç var. 1965-1970 FUTBOLCULARI

    Kas 13, 2012 14:29
  • Ahmet YaldızCevapla

    Hoca senin oyun anlayışın geldiğin ilk haftalarda belli oldu sayılı oyuncuların var oynatıp üzerlerinden pirim alır gibi illede onlar diyorsun.Kadromuz belli diyorsun hala maç alamıyoruz buna ne diyorsun?Sana soruyoruz sayın Yaman ..Kameralar karşısına geçip yüzügünü,tişörtünü gözümüzün içine sokmasını biliyorsun sahadada bu kadar hırslı olsan lider olurduk be YAman adam! Senin Cenk Cengiz gibi sol ayagı altından olan bir futbolcun var tutturmussun bir kadro gidiyor hadi bakalım bu gidişat gidişat değil bunuda bil .Şans ver abicim bu gençlere veteranlar gibi olduk yahu !!

    Kas 13, 2012 20:37
  • mendireğin ucundaki martıCevapla

    Sarıyer sakkarya gibi küme düşecek takımların en büyük adayı ama gel gör ki bu hafta Bandırma ya bu kafayla gidersen en kuvvetli aday sen olacaksın deyip 3 5 tane sıralar kılıçarslan yumurtlarsa hiç şaşırmam