Yenileniyor
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyon
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkari
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • İstanbul
  • İzmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • K.Maraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
%1,94
BIST 97.988
%1,55
Dolar 6,2918
%1,12
Euro 7,3969
%0,71
Altın 242,39

“En iddialı aday yine benim”

, kategorisinde, 10 Ara 2012 - 20:04 tarihinde yayınlandı

İlçedeki kurum ve kuruluşlara nezaket ziyaretleri yapan Belediye Başkanı Sedat Pekel, 2014 yerel seçimlerinde de aday olacağını açıkladı. Pekel “Bandırmalılar beni ve hizmetlerimizi seviyor. Beğenilme oranımız % 66’dır. Bunun AKP’nin anketinde ortaya çıkması ise daha da sevindiricidir” diye konuştu.

Zengin Süt firmasındaki ziyaretinde konuşan Pekel, “2014 seçimlerinde başkan yardımcılarından Ozan Onur ya da Dursun Mirza’yı destekleyeceğim konusunda yapılan herhangi bir akit yoktur. Anket sonuçları dikkate alındığında bu seçimde de en iddialı adaylardan biri olacağım açıkça görülecektir” dedi.

Belediye Başkanı Sedat Pekel’den ilçemizde bulunan kurum ve kuruluşlara nezaket ziyaretleri. Pekel nezaket ziyaretleri kapsamında Bandırma-Balıkesir karayolu üzerinde kurulu bulunan Zengin Süt Tesislerini gezdi. Pekel, tesisler bünyesinde yapılan yeni yatırımlarla ilgili şirket yönetim kurulu başkanı Muzaffer Zengin’den bilgi aldı.
Zengin Süt Ürünlerinin ülke ve bölgede bir marka olduğuna dikkat çeken Belediye Başkanı Pekel, ülke geneline mal olmuş böyle şirketlerin ilçemizde sayılarının arttırılması gerektiğini söyledi. Kamuya mal olmuş şirketlerin üretimden pazarlama safhasına kadar birçok sorumluklarının bulunduğuna dikkat çeken Pekel, bir ürünü üretmek ve satmak kadar o ürünün markasının yıllar boyu korunmasının da çok önemli olduğuna dikkat çekti.

-Halk beni seviyor

Bu tür ziyaretleri periyodik aralıklarla yaptıklarını açıklayan Pekel, bu ziyaretlerin yansımalarının kendileri adına çok önemli olduğunu söyledi. Bunun en güzel örneğinin AK Parti Bandırma İlçe Başkanlığı tarafından bir araştırma şirketine ilçe genelinde yaptırılan ankette açıkça görülebileceğini dile getiren Pekel, “Bu ankette Bandırmalılar beni ve hizmetlerimizi seviyor. Buradaki beğenilme oranımız ise yüzde 66’dır. Bunun AKP’nin anketinde ortaya çıkması ise daha da sevindiricidir” dedi.

-Bir akit yok

Pekel bir soru üzerine “2014 yapılacak olan yerel seçimler öncesinde benim aday olmayarak başkan yardımcılarından Ozan Onur ve Dursun Mirza’nın belediye başkan adaylığının desteklenmesi konusunda yapılan her hangi bir akit ve verilen her hangi bir söz yoktur. Gerek partimiz gerekse AK Parti tarafından yapılan anket sonuçları dikkate alındığında 2014 yerel seçimlerinin en iddialı adaylarından biri olduğum gerçeği açıkça görülecektir” diye konuştu.

Haber Editörü : Tüm Yazıları
Yorum Yaz

24 Yorum
  • SinanCevapla

    Bugün pek yorgun birgün geçirdim.Hiç güleceğim yoktu,gevrek bir kahkaha attım haberi okuyunca. Sedat Beyin yaşı gereği hormonlarında ki tepkimelerin sonucu bir açıklama olsa gerek bu. Çünkü başka izahatını bulamıyorum.

    Çıkda rezil rüsva ol!

    Ara 10, 2012 20:28
  • xCevapla

    sen kalk bandırmayı 2 2bucuk ay kış gününde susuz bırak sen kalk bandırmaspora verılen CİNCUKURUndakı otoparkıgeri al sn kalk limana gelen leş kokan gemileere ses cıkarma ondan sonra belediye baskanlıgına tekrar aday ol.sadece aday olursun syn pekel.

    Ara 10, 2012 23:08
  • ÖMÜR ALTINELCevapla

    Değerli Bandırmalılar. DUYDUNUZMU??? Sedat Pekel yine adaymış. Halk onu istiyormuş. Bandırmalı Sedat Pekelin hizmetlerinden memnunmuş. HANGİ HİZMET ALLAH AŞKINA???????? İnsanda azıcık utanma olur. Bandırmada yaşıyan kadınlarımız kısır. Çocuk doğurmuyorlar. Şükürler olsunki Sedat Pekel var. Oda olmasaydı vay Bandırmanın haline. Nice olurduk.
    İki dönem Belediye Başkanlığı, bir dönemde millet vekilliği yaptı, Herkes elini vijdanına koysun. Olumlu ve ciddi anlamda yaptığı bir işi söyleyin bana. Adaylıklarının tamamı AHBAP ÇAVUŞ İLŞKİSİ İLE OLMUŞTUR. ahbabı Önder Sav tarafından aday gösterilmiştir. Hiç bir zaman hak ettiği için bir yere aday olmamıştır. OLAMAZDAKİ!! Bu mevkilere gelmesi için hangi özelliği vardırki? Sadece ve sadece mikrofonu eline aldığında çok masum bir kişiliğe bürünüp sanki bişeyler yapıyr edasıyla güzel cümleler kurarak kendinin bir halt olduğunu sunmaya çalışır. Bakın bunu iyi becerir. Oysa onun hiç bir halt olmadığını Bandırma çok iyi anlamıştır. Her zaman söylerim ya CHP si sadece kendi çıkarlarını düşünen kişiler tarafından işgal edilmiştir diye. İşte bu kişi bandırmada CHP sini işgal edenlerin önde gelenidir.
    CHP si artık seni muhtarlığa bile aday gösteremez. Bunu ben şahsım olarak engelliyeceğim. 37 yıllık CHP li olarak bütün birikimimi bu kişinin artık bir yere aday olmamasını sağlamak için kullanacağım. Artık Ankara ya gidip masumabe tavırlarla kendini kabul ettrmeye çalışması sonuç vermiyecektir. Onun masumana maskesini ben şahsım olarak indireceğim. Kendimdede bu gücü görüyorum. Ben CHP liyim. Hemde olabildiğince CHP liyim .Bu saatten sonra Truva atlarının bir yerlere aday olmalarını engellemeliyiz. BAKINIZ. Ankarada yönetimin değişmesiyle yakalanan heyecan ile Bandırmada CHP si iyi bir oy almıştır. Ancak bu kişinin belediyedeki olumsuz icraatları bu oy oranını olabildiğince düşürdüğü bir gerçektir. Yeni ADAYIMIZI ÇOK DİKKATLİ VE HASSAS DÜŞÜNEREK BELİRLEMELİYİZ. kesinlikle kazanma şansımız vardır. ŞAYET kazanamazssak bu kişi ne diyecek biliyrmusunuz?? BEN ADAY OLSAYDIM KAZANIRDIK DİYECEK. ondan dolayı şimdiden yoklama çekmektedir. Bu dediğimi bir yere not alınız. İnşallah kazanırızda bu nota ihtiyacımız olmaz. HADİ BAKALIM SEDAT PEKEL–ERMİ YAMAN BEYMİ YAMAN. HODRİ MEYDAN

    Ara 10, 2012 23:34
  • MurattanCevapla

    Ne seni nede ozan onuru is-te-mi-yo-ruz orada bir kişi var benim oy vereceğim… siz herşeyinizi toplayın gidin koltuk sevdasından artık vazgeçin !!

    Ara 10, 2012 23:43
  • seçmenCevapla

    sadece gülüyorum 🙂 sanırım iddiası her geldiğinde bize yaşattığı susuzluk ve buna rağmen eve gelen su faturalarının kabarıklığı olsa gerek..ben seni seçen biri olarak pişmanım sayın pekel.. atıp tutmak paha biçilemez ama icraat sıfır..doğru parti yanlış insan..

    Ara 11, 2012 01:59
  • ahmet çelikCevapla

    İLKHABER YAYIN GURUBU”ÇOK ŞAKACISINIZ…!KENT İNSANININ ŞU YAŞADIĞIMIZ GÜNLERDE GERÇEKTEN GÜLMEYE İHTİYACI VARDI…

    Ara 11, 2012 07:56
  • ahmet çelikCevapla

    Sn.SEDAT PEKEL”Meclis bütçe görüşmelerinde CHP Gurubu haklı olarak SAYIŞTAY RAPORU gelmeden bütçe görüşmelerine başlayamazsınız diyerek USUL TARTIŞMASI başlattı…HAYALİ ve gerçekleşmesi NAMÜMKÜN bütçelerde USULE aykırıdır…BANDIRMA BELEDİYE’sinin 2013 Bütçesini kamuoyunun takdirine bırakıyorum…Belediye mülklerinde kiracılar için çıkarılan devir yasasından kimlerin değil KİM’in faydalanacağınıda merakla bekliyorum.

    Ara 11, 2012 08:06
  • Bandırma,lıCevapla

    Başkanım sana Bandırma dar gelir en güzeli sen büyükşehir başkan adayı ol sanada bu yakışır:)))

    Ara 11, 2012 09:02
  • FahriCevapla

    Cok seviyoruz seni Baskanim, o kadar cok ki, erken secim olsa da söyle kiyidan kiyidan seni gönderiversinler diye mum yakiyoruz.

    Ara 11, 2012 14:03
  • garipCevapla

    eğer bu üçlü gurup tan her hangi biri yani sedat pekel ozan onur dursun mirza dan bahsediyorum bir tanasi bile aday olacak olursa e3sas maskelerini ben düşüreceğim bunların 40 senelik chp liyim böyle berbat bir yönetim hiç görmedim

    Ara 11, 2012 15:00
  • nezaket kondukCevapla

    Sn. Ömür Altınel. İnanın CHP ye oy vermeme kararı almıştım. Size olan sevgi ve saygımdan dolayı oyumu CHP ye vermeye devam edeceğim. Sadece tek bir neden benim CHP ye oy vermemi engelliyebilir. Oda Sedat Pekel aday olursa CHP ye oy vermem. onun için daha şimdiden sizden af diliyrum.

    Ara 11, 2012 16:23
  • isfendiyar yorgunCevapla

    ooooooo Bandırmanın gözü aydın. Bizde Sedat giderse ne olur bizim halimiz diye kara kara düşünüyrduk. Şükürler olsunki gitmiyormuş. Hangi yüzle gitmiyor çok merak ediyorum. Ben adayım deme gücünü nereden buluyor çok merak ediyorum. Bandırmada CHP sinin ilçe örgütü yokmu. Neyseki Ömür ALTINEL var. O, Sedat ın hakkından gelmesini bilir. Herşeyin hayırlısı diyelim

    Ara 11, 2012 16:31
  • SADUNCevapla

    Bandırmalı hemşerilerime, Bandırma sanayisini görmelerini tavsiye ederim. Yaptığım araştırmalara göre türkiyede en rezil sanayi Bandırmadaymış Resmen bok götürüyor. Sanayi yetmiyormuş gibi şimdide bandırmanın içini angus boku götürüyor. Geçen gün ilgilileri göreve davet etmiş. Bandırmanın rezilliği için ilgilileri göreve davet eden bir belediye başkanı düşünebiliyormusunuz. Her toplantıda fıkra diye anlatabilirsiniz. Eşi benzeri ve örneği olmuyan bir konu. Dinsizin hakkından imansız gelirmiş. Sedat Pekel in hakkındanda Ömür Altınel gelir.

    Ara 11, 2012 16:39
  • engin temelCevapla

    halk sedat beyi sevebilir ,bende kendisini severim degerli bir büyügümüzdür.2 dönem belediye başkanlıgı 1 dönem milletvekilligi yapmıştır saygı duyarım ama bu sevgiyide istismar etmemek gerekir insanlar yeri geldiginde çekilmesinide bilirlerse yeni gelecek kuşaklarada yer açarlarsa dahada büyürler. deniz baykalın düştügü hataya düşmemek en dogrusu. aday olmak tabi her kesin en dogal hakkı ama seçimi yeniden kazanmak istiyorsak yıpranmamış yeni bir adayla seçime hazırlanmalıyız diye düşünüyorum tabi buna dursun ,ozan. mehmet tüm de dahil, sade bir vatandaş olarak çogunlugun görüşü bu dilerim dikkate alınır.

    Ara 11, 2012 17:23
  • bahtiyarCevapla

    Adam 15 yıldır oturduğu koltuğa doyamadı. Kişi var bir dönem belediye başkanlığı yapar, görevden ayrıldıktan sonra, o yörenin halkı ile bütünleşmiştir. Halk onu bağrına basar. Kişi var 15 yıl yöresinde her ne şekilde ise yöneticilik yapar, görevi bittiği günden itibaren yanında kimse yoktur. Ayısı ölmüş çingene gibi dolanır durur. İşte en kötü durum budur. Görevdeyken etrafındakileri dostu zanneder. Oysa onlar onun yalakaları ve şarlatanlarıdır. Görev bitince onlarda buharlaşır gider. İşte bu bahsettiğim kişi Sedat Pekeldir. Bence çok acınacak haldedir. Görevi bitince paranın bazan hiç bir işe yaramadığınıda net bir şekilde görecektir. Allah yardımcısı olsun

    Ara 11, 2012 19:35
  • hakkıCevapla

    ben sedat pekelin böyle bir açıklama yaptığına inanmıyorum sedat bey dünkü politikacı değil neyin nerede konuşacağını iyi bilir..kaldıki seçimlere daha çok var derenin altından daha çok sular akar..

    Ara 11, 2012 20:05
  • OrhaneltanCevapla

    büyük beden süzme yorum yapmamışsın hadi nerdesin bak sedat abim ne demiş 2 laf söylede şakşakla gülelim sanada

    Ara 11, 2012 22:48
  • bandırmaCevapla

    SEDAT BEY VARSA CHP BANDIRMADA BAŞARILI OLUR 35 YILDIR SİYASETİN İÇİNDE 1 KURUŞ YOLSUZLUGUNUMU GÖRDÜNÜZ DUYDUNUZ O KİMSEYE MADDİ ÇIKAR İÇİN TAVİZ VERDİGİNİ GÖRMEDİM DUYMADIM YORUMLARI OLUMSUZ OLAN CHP LİLERİDE TANIRIZ BİR YERE ADAY OLUNDA NASIL ELEŞTIRİ YAZILIR ANLARSINIZ BEN BELEDİYEDE ÇALIŞAN BİRİYİM ONUDA YAZAYIM

    Ara 11, 2012 23:15
  • ahmet çelikCevapla

    Herşey aklıma gelirdi ama Sn.SEDAT PEKEL’den yana tavır alacağımı düşünemezdim!Ex.İlçe Bşk.olduğunu duyduğum Sn.ÖMÜR ALTINEL öyle sanıyorum ki,DURSUNİST Olmuş ve bu yönde çalışmalara başlamış bile(Ex.1 yorumuna binaen yaptığım tespit)3033+1 sıra nolu AK Parti üyesi olduğum için DURMAK YOK YOLA DEVAM ülkümüz DURSUNİST olmamı kesinlikle yasaklamaktadır.CHP Ülkemin vazgeçilmez MUHALEFET PARTİSİ olduğundan ötürü şahsımın CHP ile ilgili gelişmelere kayıtsız kalamıyacağımı ifade etmeliyim.Nasıl ki,PİPOLU KADİR İNANIR’ı FESAT olmasını bilmeme rağmen FESATIM diyerek sahipleniyorsam!Sn.SEDAT PEKEL’i de SATANİSTİM diyerek SAHİPLENİRİM…Her insana FESAT’da lazım ŞEYTAN’da lazım,üstelik benim şeytanım CİN olmadan ŞEYTAN olanlardanda değil,Önce CİN sonra PERİ şimdi de ŞEYTAN olarak faaliyetlerini sürdürmekte olup 3+1 teorim gereği MELEK boyutuna dönüşmesi yönünde SAHİPLENECEĞİM…

    Ara 12, 2012 08:22
  • nizamettin erkoçCevapla

    Yorumlara, yani karşımızdaki tabloya baktığımızda, ne acıdır ki, Bir ilçede yıllardır yöneticilik yapan birinin düştüğü durum çok içler acısıdır. Hangi parti olursa olsun, bir belediye başkanı bu duruma düşmemelidir. Kişinin ayaklar altına alındığı bir tablo ile karşı karşıyayız. Allah kimseyi bu duruma düşürmesin.

    Ara 12, 2012 11:08
  • xxxlCevapla

    gülmek istiyorsan aynaya bak gülersin,şebekliğin kralını yapıyorsun,bak burada yorum yapacak sözün olmayınca iste böyle basitleşiyorsun.
    ağlanacak halinize işte gülersiniz,ne yoksa kemikçi kemikmi vermedi.o kadar olay oldu o zatı muhterem ölümüne sevdiğiniz şahıs lütfen bir konuya oturup cevap vermiş.siz sayın pekelin tezeğine kurban olun.
    aslında sizde haklısınız yakalanmışsınız bir kere bağlamışlar sizi göbek bağı ile kıpırdayamıyorsunuz,evet sayın pekel istemezse belediyeyi bırakır ama kesinlikle bir daha akp ye oy verip bandırmayı akp li biri yönetmeyeceği kesindir.
    akp başa bir rüzgarla geldi onun rüzgar olmadığı üfleme olduğu ve nefesler kesilince onlarda bitti.
    bandırmalı anladı bandırmaya hangi zihniyetin iş yapıp ypamayacağını,yapamıyorsan bari çalma diyerek bundan sonra akp yi bandırma koyuna gömecektir.
    sizin için birşey olmaz siz nasılsa her devirde çok güzel kıvırtmayı biliyorsunuz,bir bakarsınız ki bizden koyu chp olmuş olursunuz.sizede bu ders yeter hala sataşmak için zemin arıyorsanız daha uzun yazmalısınız.

    Ara 12, 2012 12:04
  • hakkıCevapla

    engin temel bey sedat pekel,dursun mirza,ozan onur,mehmet tüm olmasında ramazan şenolmu olsun?bunumu diyorsun?senin gibi chp liler oldukça diğer muhalefete gerek yok be kardeşim..

    Ara 12, 2012 21:52
  • FahriCevapla

    3XL kardes yine döktürmüsün. Vay canina.

    Ara 13, 2012 13:37
  • xxxlCevapla

    döktürmeye gerek yok resme bak olayların gelişine göre sıraladığınız zaman kişilerin içindekiler dökülüyor ortaya.adamlar fırsat düşkünü en ufak bir olayı en ufak bir meseleyi kendilerine yontmadığı bir an yok.
    artık en koyu akp liler bile kendilerini müdafa edecek bir sözleri yok,işte böyle kişilere sataşıyorlar.
    burada kişilere değil haberlere yorum yapın diye bin defa söyledik ama anlayan kim.
    bazende hak veriyorum,bazende işte böyle sözlerle kalplerini kırıyoruz kusura bakmasınlar.
    aslında ne aprti ne o başkan bu başkan diye düşünmeyeceksin önce vatan diyeceksin,sonra ben diyeceksin özgürlük anlamında ben daha sonra kişilerin işe yarayan işler yapıp yapmadığını eleştireceksiniz biz burada bunları açıyoruz.kim çalışmış kim neden çalışmamış onları ortaya koyuyoruz,belki bizde tam olarak yapamıyoruzdur ama buradaki yorumculara saldırarakta hiçbirşey yapmış olmuyorsunuz.
    lütfen kişiler önemli değil ülke olmazsa kimse olmaz bunu bilelim görelim anlayalım.

    Ara 13, 2012 17:41